genieten van spanje - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Monique Raemakers - WaarBenJij.nu genieten van spanje - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Monique Raemakers - WaarBenJij.nu

genieten van spanje

Door: moniqueraemakers

Blijf op de hoogte en volg Monique

24 Januari 2012 | Spanje, Sevilla

Hoi!!
Alweer bijna 2 en halve week hier in Spanje, het begint allemaal steeds meer te wennen en ook leer ik de stad steeds beter kennen! Nog steeds niet echt veel bijzonders gedaan. Wel met de meiden uit het huis uiteten geweest en wat drankjes gedaan op de verjaardagen van 2 meisjes. Op de planning staan een weekendje Madrid en hopelijk ook een weekendje Marokko! Ook staat op de agenda om naar Córdoba te gaan, een stad iets verder het binnenland in, en dat gaat waarschijnlijk dit weekend al gebeuren! Verder ga ik morgen naar het volgende niveau op school. Nog steeds A1 (hierin leer je meer de basiskennis van de spaanse taal) maar toch weer wat verder. Mijn streven is B2 (dan zou je het vrijwel vloeiend moeten kunnen spreken), of ik dat ga redden is niet zeker want daar doe je 22 weken over om dat te halen en ik ben hier maar 21 weken min 4 weken voorbereiding op mijn D.E.L.E-examen. Maar ik ga er mijn uiterste best voor doen om dat te halen!! Vanmiddag lekker gewinkeld want tja, 'ik had niks leuks meer', haha! Nu lekker slapen en morgen goed ertegenaan! tot gauw. xx liefs

  • 25 Januari 2012 - 20:14

    Onma Marianne:

    Hallo monique. Leuk om te horen dat je al een beetje gewend bent. Op mijn rondreis ben ik in de kathedraal van Cordoba geweest. Als je de kans krijgt moet je daar zeker naar binnen gaan.
    Succes met het leren. Liefs oma Marianne

  • 26 Januari 2012 - 13:06

    Frans:

    niets leuk meer....haha klinkt bekend.. succes op school, zou leuk zkjn die B2!! dikke kus
    papa xxxx

  • 29 Januari 2012 - 14:49

    Monique Raemakers:

    Hoi oma! gister in Cordoba geweest, en ook bij de kathedraal geweest, echt heel mooi en apart daar binnen! Hele boel foto's gemaakt, zal ze eens snel allemaal erop zetten, maar heb nog niet goed uitgezocht hoe ik dat het beste kan doen!

  • 04 Februari 2012 - 18:15

    Yoni:

    Ik heb ook niks leuks meer... Wordt tijd dat we samen gaan shoppen!! :)

  • 04 Februari 2012 - 18:17

    Monique Raemakers:

    hahah jaa yoon vind ik een heel goed idee! net alweer een blousje en een shirtje gekocht, maar er kan altijd een reden verzonnen worden om te winkelen ;d

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sevilla

Vivir y aprender en Sevilla

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2012

genieten van spanje

15 Januari 2012

Eerste week

09 Januari 2012

2e avond.
Monique

8 Januari vertrek ik naar Sevilla om daar voor 5 maanden te wonen en naar school te gaan.

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 2001
Totaal aantal bezoekers 6076

Voorgaande reizen:

09 Januari 2012 - 26 Mei 2012

Vivir y aprender en Sevilla

Landen bezocht: