Eerste week - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Monique Raemakers - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Monique Raemakers - WaarBenJij.nu

Eerste week

Door: moniqueraemakers

Blijf op de hoogte en volg Monique

15 Januari 2012 | Spanje, Sevilla

hoihoi,
Dee eerste week is alweer voorbij! Deze week veel ontdekt en gezien. Zo ben ik natuurlijk naar school geweest maar daarna al lekker gewinkeld, wat drankjes gedaan met huis- en studiegenoten en ook een klein beetje afgekicked want het is natuurlijk toch weer allemaal wat anders dan thuis. De hele week is het weer best goed geweest, in de ochtend en avond wat frisjes, maar overdag tegen de 20 graden aan. Vandaag is de eerste dag dat het regent dus dit word eigenlijk een typisch nederlandse zondag: in de trainingsbroek lekker gooische vrouwen kijken, want die dvds zaten gelukkig wel in mijn koffer! Gister zijn we met wat meiden op de 'paddestoel' geweest, dat is een van de nieuwste gebouwen in Sevilla en als je er bovenop staat heb je een heel mooi uitzicht over de hele stad. Heb er ook foto's van gemaakt dus die zal ik er ook op zetten! Wat ik de komende week allemaal ga doen is nog een verrassing, want je leeft hier echt van dag tot dag, best lekker eigenlijk.

xx liefs

  • 15 Januari 2012 - 14:17

    Loes:

    Het kan alleen maar warmer worden, lekker genieten meid.....

  • 15 Januari 2012 - 16:53

    Oma Marianne:

    Hallo Monique gezellig om iets van je te horen. Vorige week zat je in het vliegtuig en nu al een week in Spanje. Heb je de nieuwe trui nodig gehad? het weer wordt nu steeds beter. Een reisje naar Spanje lijkt mij ook wel erg leuk. Hier vandaag ook zonnig, dus naar buiten.
    Krijg je op school ook nog andere lessen behalve spaans? Liefs van Oma Marianne

  • 15 Januari 2012 - 17:06

    Monique Raemakers:

    Hoi oma! Jaa mijn trui is volop in gebruik, ben blij dat ik hem gekocht heb! De tijd gaat inderdaad wel al snel voorbij, zit hier alweer een week! Nou ik zou zeggen, je bent welkom om te komen hoor! Nee ik krijg alleen spaans, het is echt een taalschool dus puur en alleen de taal! Er zijn wel bijna elke dag activiteiten waaraan je kan meedoen, maar dat heb ik nog niet gedaan, maar goed heb hier nog alle tijd! veel kusjes xx

  • 16 Januari 2012 - 15:07

    Sophie:

    Haha, lekker op zn hollands gooische vrouwen kijken!
    Mañana Mañana he! Niceee..
    XX

  • 22 Januari 2012 - 16:01

    Oma Marianne:

    Hoe is het deze week met jou gegaan? Heb je het druk met de studie?
    Ik ga mijn kamer opknappen dus deze week uitruimen. Gelukkig komen de kinders helpen.
    Goede zondagavond liefs oma Marianne

  • 24 Januari 2012 - 21:30

    Frans:

    Leuk zeg Monique! Veel spannender dan Cuijk pfff maar dat wist jij ook al...
    Het klinkt goed allemaal!! Veel plezier!!

    XXX papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sevilla

Vivir y aprender en Sevilla

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2012

genieten van spanje

15 Januari 2012

Eerste week

09 Januari 2012

2e avond.
Monique

8 Januari vertrek ik naar Sevilla om daar voor 5 maanden te wonen en naar school te gaan.

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 6077

Voorgaande reizen:

09 Januari 2012 - 26 Mei 2012

Vivir y aprender en Sevilla

Landen bezocht: